...Hallyu began roughly 12 years ago when the rest of Asia discovered Korean soap operas. One of the breakthrough dramas was a series 'Winter Sonata' starring Choi Ji-woo & Bae Young-Joon. After that, more Korean dramas saw their way to foreign shores and Korean films and music started to follow suit. Korean marketing people started to see a Korea-centric trend. They dubbed this flow "The Korean Wave" or Hallyu....
19.4.10
[News] Jang Geun Suk casual brand JACK & JILL on Nylon magazine
[News] Jang Geun Suk casual brand JACK & JILL on Nylon magazine.
Roytavan : Trans from Korean to English
Original : http://twssgblogspotcom/
Actor Jang Geun-suk casual brand J & J (JACK & JILL) for Nylon Magazine. The fashion magazine concept present 'URBAN FARM' Eco-Campaign for a photo shoot wearing a simple tee and a sporty exhaust Pants posed.
'URBAN FARM' campaign in the urban space and environment for their own planting vegetables gakkuja environmental movement with a purpose in Europe and the United States is actively underway.
장근석 '도심속에서 채소를 키워요
배우 장근석이 서울 논현동 한 스튜디오에서 캐주얼 브랜드 잭앤질(JACK & JILL)과 패션 매거진 나일론이 함께하는 '얼반팜(URBAN FARM)' 에코 캠페인 화보촬영에 심플한 티와 배기팬츠를 입고 발랄한 포즈를 취했다.
'얼반팜' 캠페인은 도시공간 속에서 자신과 환경을 위해 채소를 직접 심고 가꾸자는 취지를 가진 환경운동으로 유럽과 미국 등지에서 활발하게 진행되고 있다.
Celebrities for Urban Farm campaign
by GhostWriter on April 19, 2010 @ 4:48 AM (EDT) / allkpop.com
A host of Korean celebrities including Jang Geun Suk, Bani, Bae Doo Na, Clazziquai, Park Shi Hoo, Park Shi Yeon, Park Jung Ah, Secret and Lee Si Young recently took part in a eco-campaign photoshoot for NYLON.
This photoshoot was jointly organized by casual wear brand, J & J (JACK & JILL) together with NYLON to promote the idea of having your own urban farm.
The urban farm concept is to where one grows their own vegetables on their own property and promote a sustainable healthy lifestyle, while saving the enviroment at the same time. This enviromental movement is currently gaining popularity across Europe and in America, and one hopes that the rest of the world can adopt it.
Seeds for plants like chinese cabbage, lettuce, beet, etc will be made available for collection by customers at J & J stores.
บรรดานักร้องนักแสดงชื่อดังเข้าร่วมในแคมเปญเพื่อสิ่งแวดล้อม 'URBAN FARM'
แบรนด์เครื่องแต่งกาย 'JACK&JILL' ร่วมกับนิตยสาร NYLON เปิดตัวแคมเปญ 'URBAN FARM' ซึ่งเป็นแคมเปญเพื่อสิ่งแวดล้อม พร้อมกับการเข้าร่วมถ่ายอัลบั้มภาพของศิลปินดาราและนักร้องชื่อดังเป็นจำนวนมาก
สำหรับแคมเปญ 'URBAN FARM' เป็นแคมเปญเพื่อใช้ที่ว่างในเมืองสำหรับตัว 'เรา' เอง อีกทั้งเพื่อร่วมช่วยกันรักษาสิ่งแวดล้อม การเปิดตัวกิจกรรมนี้จะชวนให้ทุกคนมาปลูกผักในที่ของตนเองให้เป็นกิจวัตรประจำ โดยการทำ 'URBAN FARM' นั้นถือเป็นกิจกรรมเพื่อสิ่งแวดล้อมที่ได้รับความนิยมอย่างมากทั้งในสหรัฐอเมริกาและประเทศแถบยุโรปในเวลานี้
จางกึนซอก (Jang Geun Suk) ที่ขณะนี้กำลังทำหน้าที่เป็นฑูตประชาสัมพันธ์กรุงโซล ได้เข้าร่วมโครงการนี้เนื่องจากต้องการทุกคนมีส่วนร่วมในการปลูกผักเพื่อรับประทานเองจากพื้นที่ว่างในเมือง โดยการทำเช่นนี้จะทำให้ทุกคนมีสุขภาพที่ดีและช่วยลดคาร์บอนไดออกไซด์เพื่อสิ่งแวดล้อมได้ด้วยเช่นกัน
อีกทั้งในอัลบั้มภาพชุดนี้ จางกึนซอก ที่กำลังเตรียมตัวถ่ายภาพยนตร์เรื่อง 'You're Pet' ก็ได้เผยภาพลักษณ์หลังจากลดน้ำหนักให้แฟนๆได้ชมด้วยเช่นกัน โดยเฉพาะในภาพยนตร์เรื่องนี้จางกึนซอกต้องรับบทเป็นนักบัลเล่ต์ดาวรุ่งทำให้เขาต้องเข้าชั้นเรียนการเต้นในสไตล์โมเดิร์นแดนซ์ พร้อมกันนี้ก็ยังต้องควบคุมอาหารเพื่อให้หุ่นนั้นออกมาผอมเพรียวเข้ากับบทบาทด้วยเช่นกัน
ถึงแม้ว่าจางกึนซอกจะมีงานที่ค่อนข้างยุ่งแต่เขาก็ได้เผยให้เห็นถึงเสน่ห์อันพรั่งพรูตามสไตล์ที่ราวกลับเด็กหนุ่มแสนน่ารักในอัลบั้มภาพชุดนี้ ด้วยเหตุนี้จึงทำให้เขามาช่วยเพิ่มความสดใสให้กับแคมเปญนี้ได้เป็นอย่างมากเลยทีเดียว
ที่มา : PINGBOOK ENTERTAINMENT - http://www.pingbook.com
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.